استان قزوین بایدباتوسعه برنامه‌های خوب واحداث پروژه‌های بزرگ ازدیگراستانهاپیشی بگیرد
کانون هواداران حاج آقا حسینی
حجت‌ الاسلام ‌والمسلمین سید مرتضی حسینی

استان قزوین باید با توسعه برنامه‌های خوب و احداث پروژه‌های

بزرگ،از دیگر استانهاپیشی بگیرد

 

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام مسئولان باید یک نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشند که در واقع شاهد نظارت الهی هستند و باید رضایت خدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

حجت‌الاسلام سید‌ مرتضی حسینی در جلسه شورای شهر ،شهردار،ومدیران شهرداری قزوین اظهارداشت :تمام مسئولان باید یک نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: همانطور که شورای شهر ناظر عملکرد شهرداری است، خداوند نیز ناظر عملکرد شورای شهر است.

وی تأکید کرد: در روایات قرآنی آمده است که خداوند هشت ناظر را برای رسیدگی به عملکرد مسئولان قرار داده است، برای مثال اولین این ناظران خداوند است، بعد از خداوند، پیامبر و بعد از آن هم امام زمان (عج) ناظر اعمال انسان هستند.

وی اضافه کرد: شهدایی که در راه خدا جهاد کردند ناظر عملکرد بشر محسوب می‌شوند.

حسینی افزود: آسمان و زمین بر عملکرد‌های تمام مسئولان شهادت می‌دهند زیرا که آخرت همچون دنیا نیست که هر فرد کار خلاف قانون از او سر بزند و خیال کند که کسی شاهد عمل باطل او نیست.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: خداوند شاهد عملکرد انسان است و در آخرت او را محاکمه می‌کند و باید همیشه به این نکته مهم توجه داشته باشیم که با رفتار و کردار خود جوابگوی نعمت‌های خداوند باشیم.

وی به احساس مسئولیت هر فرد در قبال واگذاری آن مسئولیت اشاره کرد و گفت: در قبال مسئولیتی که خدا ما را به انجام آن حکم می‌کند باید مسئولان مشکلی از مشکلات مردم را برطرف کنند.

حسینی تصریح کرد: در روایات از معصوم آمده است که ثواب خدمت به مردم از نماز گزاردن شب نیز بیش‌تر است، وقتی اعضای شورای شهر یک مشکلی از مردم را برطرف می‌کنند، سبب خشنودی دل آنان می‌شود که نه تنها خشنودی دل آنان بلکه این عمل رضایت خدا را هم دربر دارد.

حسینی با اشاره به اینکه تمام مسئولان اعم از شوراها و نمایندگان مردم در خانه ملت متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند تأکید کرد و گفت: همه اعضا و مسئولان باید در سایه‌سار نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کنند، یعنی مردم مسئولان را به برکت این نظام انتخاب کردند تا جایی که نباید اعضای شورای شهر و روستا با عملکرد خود به نظام جمهوری اسلامی لطمه و خدشه‌ای وارد کنند

وی به اتحاد و همدلی که باید میان اعضای شورا و مسئولان باشد اشاره و عنوان کرد: بیش‌ترین برنامه‌ای که دشمنان برای تحقق ساختن اهداف خود در جمهوری اسلامی ایران داشتند و هم‌اکنون هم دارند مسئله برهم زدن اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان است.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: استان قزوین باید با توسعه برنامه‌های خوب و احداث پروژه‌های بزرگ، از دیگر استان‌هاپیشی بگیرد

وی اضافه کرد: مردم از اعضا شورای شهر توقعات و انتظاراتی دارند که مایلند به آنها پرداخته شود.

حسینی به شجاعت افراد شورای شهر قزوین و همین‌طور فضا‌سازی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌داران در استان قزوین اشاره و تشریح کرد: اعضای شورا باید از اتحاد و شجاعتی که دارند استفاده کنند تا جایی که مسئولان باید در استان قزوین فضاسازی و میدانی ایجاد کنند که سرمایه‌گذاران در استان قزوین سرمایه گذاری کنند و سرمایه‌گذاران، قزوین را به عنوان شهر سرمایه‌گذاری به هم‌وطنان معرفی کنند.

وی در خاتمه اضافه کرد: نباید از هیچ کوششی برای رسیدن به اهدافمان کوتاهی کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

بـه وبـلـاگ هـواداران حـجـت‌ الـاسـلـام‌ والـمـسـلمـیـن سـیـد مرتـضـی حـسـیـنـی خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کانون هواداران سید مرتضی حسینی و آدرس qazvin90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 25094
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1